NISI MASA'nin organize ettigi Istanbul Express, hayatimin boyle abuk bir zamaninda, ilac gibi onume dusen, enteresan bir proje. 45 katilimci, 3 tren, 20'den fazla sehir ve Avrupa'da 3 hafta.

Tallinn'den baslayip, Istanbul'a uzanacak yolculugumdan, unutmamam gereken notlari buraya alayim dedim...

21 Eylül 2010

Air Baltic, Riga, Tallinn ve Türk Elçiliği

Air Baltic 10 numara bir chartermış. Temiz, düzenli, nazik, zamanında, hatta Riga Tallinn arası erken... Kabin yemekleri, icecekleri ucretli tabii ki ama, Asmali'dan filan yari yariya ucuz :) AirBaltic, tavsiyemizdir efendim...

Riga, uçaktan mükemmel görünüyor. En kısa zamanda, birkaç günlüğüne de olsa bir Riga gezisi yapmak lazim.

Tallinn'e indigim anda, buradaki Türk Büyükelçiliği tarafından karşılandım (Emrah bey, teşekkürler :D). Daha önce mail'le haberleşmiştik zaten, ama onca saat sonra Türkçe duymak pek iyi geldi. Birkez daha yurtdışında en çok neyi özlediğimi hatırlamış oldum ilk 10 saatimde. Benimle birlikte, değişim programıyla hocalık yapmaya gelmiş bir başka kadın da vardı bekleyen. Emrah bey ona da yardım edeyim derken, otelini bulamadık, kaybolduk vs. vee yarım saatlik bir gecikmeyle hostelime ulaşabildik :)

Bir Romen dışında bütün insanlar yemekteydi. Yüzümü yıkadım, kendime geldim derken, herkes hostele döndü. Bir coşku, bir selamlarmalar filan. Tabii daha sadece birkaç saattir birlikteyiz, ancak insanlar pek tatlı gibi. Özellikle benim ekip, Greg ve Bas iyiler. Ekipmanlar çıktı ortaya ortak odada, konuşmalar, müzik vs. Şimdii, yavaş yavaş uykuya geçme zamanıdır sanki.

Yarın mekan araştırmalarıyla başlıyor serüven, bakalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder